استاندار مازندران در جلسه شوراي مسكن مازندران گفت: تا به امروز بيش از 50 هزار واحد مسكن به بهره برداري رسيده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد علي اكبر طاهايي با بيان اين مطلب اظهار داشت: ايجاد فضاي سبز و طراحي سازه هاي مسكن مهر با الهام از معماري سنتي مازندران بايد در طرح مسكن مهر استان مورد توجه جدي قرار بگيرد.

وي خاطر نشان ساخت: دستگاه هاي خدمات رسان، نظام مهندسي، پيمانكاران، ناظرين و ... در راستاي حل برخي مسايل پروژه هاي باقي مانده‌ي مسكن مهر استان به منظور افتتاح اين پروژه ها در دولت دهم اهتمام جدي نمايند.

استاندار مازندران با اعلام اين كه از سال 88 تا به امروز بيش از يك هزار و 760 ميليارد تومان تسهيلات به متقاضيان مسكن مهر از سوي بانك مسكن استان پرداخت شده است، عنوان كرد: بانك هاي عامل نسبت به اعطاي تسهيلات در اين راستا در ايام باقي مانده دولت دهم اهتمام نمايند.

اسد با اشاره به اين كه در دولت كريمه دهم، مازندران شاهد چهار مورد بهره برداري از واحدهاي مسكن مهر بوده تصريح كرد: در سفر چهارم هيات دولت به مازندران 7 هزار و 42 واحد مسكن مهر مورد بهره برداري قرار گرفته كه از اين تعداد 4 هزار و 111 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، يك هزار و 724 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر و يك هزار و 207 واحد در بافت هاي فرسوده مورد افتتاح قرار گرفت.

گفتني است در نشست مذكور موانع و مشكلات پروژه هاي مسكن مهر شهرستان بابل و فريدونكنار مطرح و مصوباتي در جهت رفع آنها به تصويب رسيد./خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار