فرماندار طارم گفت: 189 صندوق رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان پیش‏بینی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران غلام‏حسین رجبی اظهار کرد: از 4 آبان‌ماه سال گذشته دستور فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان طارم ابلاغ شده است.

وی به وضعیت ستاد انتخابات طارم اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات این شهرستان بعد از ابلاغ دستورات لازم فعالیت‏های خود را به شکل مستمر انجام داده است.

فرماندار طارم با اشاره به اقدامات سال جاری ستاد انتخابات شهرستان طارم، خاطرنشان کرد: از 21 فروردین‌ماه امسال کارهای مربوط به امور اجرایی انتخابات در طارم آغاز شده است.

وی از ثبت‌نام 532 نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در طارم خبر داد و تاکید کرد: ثبت‌‎نام از کاندیداها به اتمام رسیده است و در مرحله بررسی بعدی قرار دارد.

رجبی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نامی‏های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 6 نفر خانم هستند، افزود: 17 درصد از کاندیداهای شورای شهر دارای سواد دانشگاهی هستند.

فرماندار طارم از تدارک 94 صندوق رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و یادآور شد: اقدامات لازم برای تهیه و تدارک صندوق‏های رای انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان طارم اقدامات لازم انجام شده است، اظهار کرد: 98 صندوق برای انتخابات ریاست‌ جمهوری تدارک دیده شده است.

رجبی مجموع صندوق‌های در نظر گرفته شده برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را 189 صندوق عنوان کرد و گفت: اقدامات تامینی و پشتیبانی برای انتخابات در حال انجام است.

فرماندار طارم به استقرار 189 صندوق رای در شهرستان طارم اشاره کرد و ادامه داد: این صندوق‌ها در 84 روستا و دو شهر مستقر خواهد شد.

وی به میزان مشارکت مردم طارم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان طارم در ادوار گذشته انتخابات درصد حضور بالایی را ثبت کرده‏اند.

رجبی با اشاره به شعار سال خاطر‌نشان کرد: مردم و مسئولان برای تحقق شعار حماسه سیاسی مسئولیت و تکلیف سنگینی بر عهده دارند.

فرماندار طارم میزان مشارکت مردم طارم را بالاتر از میانگین کشوری و استانی دانست و تاکید کرد: مردم ولایت‏مدار طارم همواره در انتخابات احساس مسئولیت بالایی دارند.

وی به تعداد واجدان شرایط رأی دادن در طارم اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان بیش از 30 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

رجبی انتخابات پیش‏رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‏های رای باید هر اقدام قانونی و شرعی که مورد نیاز است به کار گرفته شود.

فرماندار طارم از وجود پنج هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان طارم خبر داد و یادآور شد: علاوه بر پنج هیئت نظارت، پنج هیئت اجرایی نیز در انتخابات فعالیت خواهند داشت.

*افزایش 13 درصدی تعداد کاندیداهای شورای شهر و روستا

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در این دوره، خاطرنشان کرد: تعداد ثبت‌نامی‏ها در دره سوم 471 نفر بوده است.

رجبی برگزاری پرشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی امری ضروری است.

فرماندار طارم به‌کارگیری ظرفیت‏های موجود را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از همه ظرفیت‏ها برای حضور گسترده مردم استفاده شود.
برچسب ها: انتخابات ، طارم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.