رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان از تحت کنترل بودن کامل مناطق زلزله زده شهرستان‌ بشاگرد خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل  از وبدا، دکتر "محمد شكاري" در نشست هيئت رييسه دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان در شهرستان بشاگرد، با بیان اینکه وضعیت بهداشتی در اين شهرستان كاملا تحت كنترل است ،اظهار كرد: باید مراقب باشیم در منطقه بیماری‌های منتقله از آب و غذا  شایع نشود که خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی از بیماری ها مشاهده نشده است.

"شكاري" با اشاره به اقدامات به موقع بهداشتی و پیشگیرانه صورت گرفته به خصوص در زمینه تأمین آب آشامیدنی و کلرزنی آب گفت:  اقدامات تيم هاي عملياتي حوزه بهداشتي باعث شده است که موارد بیماری های اسهالی در منطقه مشاهده نشود.

وي افزود : يكي ازاقدامات گسترده بهداشتی پیشگیري از بروز بیماری مالاریا در مناطق زلزله زده است تا شاهد بروز مالاریا در این مناطق نباشیم.

"شكاري" ياد آور شد: به دلیل این که به سمت گرم تر شدن هوا می رویم باید مراقبت های بهداشتی و پیشگیرانه در این زمینه را بیشترنماييم.

گفتني است صبح امروز نشست هيئت رييسه دانشگاه علوم پزشكي استان هرمزگان با حضور معاونين دانشگاه در شهرستان بشاگرد برگزار شد و تدابير لازم در زمينه مسائل بهداشتي، درماني و دارويي اتخاذ شد./س
برچسب ها: پزشکی ، بهداشتی ، بشاگرد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار