دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با مدنظر قراردادن برخی جریان‌های فکری سیاسی متولد شده در سال‌های گذشته، گفت: جریان انحرافی زاییده تندروی برخی اصولگرایان است؛ همانطور که فتنه نیز زائیده با ایده کج‌روی اصلاح‌طلبان تندرو بود.

سید علی سیدی‌رکنی با مدنظر قراردادن برخی جریان‌های فکری سیاسی متولد شده در سال‌های گذشته، گفت: جریان انحرافی زاییده تندروی برخی اصولگرایان است؛ همانطور که فتنه نیز زائیده با ایده کج‌روی اصلاح‌طلبان تندرو بود.

وی با اشاره ساماندهی شرایط جریان‌های فکری و سیاسی کشور ادامه داد: فضای کشور در حوزه داخلی و بین‌الملل نیازمند ساماندهی است، باید شخصی عرصه مدیریت را برعهده بگیرد که بتواند این فضا را به تعالی برساند و آرمان‌های انقلاب اسلامی، راه حضرت امام راحل و همچنین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "گفتمان اصول گرایی اصلاح طلبانه " را نهادینه و اجرایی کند.

 با تاکید بر حضور و ثبت‌نام چهره‌های گوناگون سیاسی برای کسب کرسی ریاست جمهوری یازدهم افزود: این جبهه دارای نقطه نظرات مختلف است و تاکنون اعضا بر سر انتخاب و حمایت شخص خاص به توافق نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: ابتدا باید اشخاص را با معیارهای مورد نظر رجل سیاسی و دینی اول کشور به ویژه اندیشه‌های مقام معظم رهبری سنجید، به نظر شخص بنده محمد شریعتمداری به عنوان چهره‌ای که حاشیه ندارد، اهل تقوا بوده و مدیر اجرایی توانمند است، می‌تواند در کرسی ریاست دولت بنشیند.

سیدی‌رکنی با تاکید بر نظر و انتخاب اعضای جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب گفت: بدنه شورای مرکزی جبهه نیز برخی به محمدباقر قالیباف، تعدادی به علی اکبر ولایتی، و کسانی دیگر نیز به علیرضا زاکانی و سعید جلیلی نظر دارند.

وی یادآور شد: البته ریاست ستاد انتخاباتی و قائم مقام جبهه ظاهرا به طرف هاشمی رفسنجانی تمایل دارد.

انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار