رییس سازمان بسیج عشایر کشور گفت: عشایر غیور غرب کشور هماننددوران 8 سال دفاع مقدس که در برابر لشگر تا دندان مسلح صدام ایستادند یک بار دیگر در انتخابات 24 خرداد با حضور پر رنگ خود حماسه ساز خواهندبود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ سردار مهدی جمشیدی در اولین مجمع بسیج عشایر استان همدان که در فرهنگسرای عین القضات همدانی برگزار شد گفت: عشایر با حضور در پای صندوق های رای رییس جمهوری را انتخاب می کنند که همگام بامعیارهایی که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند باشد.
وی با اشاره به اینکه رییس جمهور منتخب باید پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) باشد گفت: آمریکا و هم پیمانانش تلاش دارند تا در آستانه انتخابات فتنه ای همانند سال 88 راه بیاندازند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در 34 سال گذشته سعی کرده اند ایران را منزوی کنند و با تهدید کشور ها سعی بر تحریم همه جانبه علیه ایران را داشته اند افزود: دشمنان با راه اندازی 8 هزار رسانه که 4 هزار تا از آنها فارسی زبان هستند و همچنین راه اندازی 150 شبکه تلویزیونی تلاش بر ایجاد تفرقه در کشور را دارند.
سردار جمشیدی با اشاره به اینکه بر اساس گزارشهای بانک جهانی رشد اقتصادی ایران 6/2 درصد و آمریکا و کشورهای اروپایی رو به صفر است افزود: این آمار نشان می دهد که تحریم ها و فعالیت های دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ تاثیری نداشته است
رییس بسیج عشایری استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه استان همدان 2 هزارو 450 خانوار عشایری در 24 طایفه دارد افزود: در طول دوران دفاع مقدس ،از عشایراستان همدان هزار و 700 نفر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و 67 شهید و 93 جانباز به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
سرهنگ علیرضا رجبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزارنفر از جمعیت 12 هزار نفری عشایر استان عضو بسیج هستند گفت: از این تعداد 800 نفر بسیج فعال و 2 هزارو 200 نفر بسیج عادی هستند./س
برچسب ها: عشایر ، انتخابات ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.