هفته خوابگاه های دانشجویی که از 21 لغایت 27 اردیبهشت ماه است، دانشگاه شهید بهشتی علاوه بر مسابقات، اردوی یک روزه هم برگزار می کند.

آقای معمار، مدیر خوابگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: مدیریت امور خوابگاه ها به مناسبت هفته خوابگاه های دانشجویی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی برگزار می کند.

براساس این گزارش، مسابقه مقاله نویسی با موضوع نحوه همکاری و تعامل برای بهبود کیفیت زندگی در خوابگاه است.

برطبق این گزارش، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع مقررات خوابگاه از طریق مراجعه به پورتال دانشگاه و اجرای طرح انتخاب اتاق های نمونه خوابگاهی است.

براساس این گزارش، مسابقات ورزشی هم شامل تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، بدمینتون، فوتسال، دارت و والیبال که ثبت نام در سالن های تربیت بدنی خوابگاه است برگزار می شود.

طی گزارشات بدست آمده: همچنین ویزیت رایگان دندانپزشکی توسط پزشکان متخصص و عمومی ویژه دانشجویان خوابگاهی با ارائه کارت خوابگاه از 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

به مناسبت هفته خوابگاه های دانشجویی کارگاه های آموزش با موضوع رویارویی با چالش های زندگی و کمک های اولیه و همچنین اردوی یک روزه به امامزاده داوود(ع)، کاخ موزه نیاوران، شهرک سینمایی غزالی، مرکز ستاره شناسی و نجوم تهران، بوستان بهشت مادران(ویژه خواهران) را برگزار می کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار