نقشه راه تجارت و اقتصاد الکترونيکي هفته آينده رونمايي مي شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ قائم مقام اجرايي وزير صنعت و معدن و تجارت با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: هفتمين همايش ملي و نخستين همايش بين المللي  و نيز دومين نمايشگاه تخصصي تجارت و اقتصاد الکترونيکي اواخر ارديبهشت ماه برگزار مي شود که در اين همايش نقشه راه تجارت واقتصاد الکترونيکي رونمايي مي شود.

وي افزود: براي ساري شدن و جاري شدن اقتصاد و تجارت الکترونيک در تمام نهادها و سازمانهاي کشور برنامه هايي را تدوين کرده و مورد اجرا گذاشته است.

وي با اشاره به اينکه با الکترونيکي شدن اقتصاد و تجارت هزينه هاي تمام شده بنگاههاي اقتصادي کاهش مي يابد اظهار داشت: يکي از نيروهاي افزايش اشغالزايي در کشور توليد تجارت الکترونيک مي شود. علاوه بر کاهش اتلاف وقت زمينه ساز توسعه همه جانبه کشور مي شود.

قائم مقام اجرايي وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاري شش همايش تجارت الکترونيک اظهار داشت: در 5 همايش اول به دنبال فرهنگسازي تجارت الکترونيک در بين فعالان اقتصادي بوده اند و در همايش ششم کليه موانع و چالش هاي پيش روي توسعه تجارت الکترونيک بررسي و راهکارهاي از بين بردن آن تهيه و تدوين شد.

وي ادامه د اد: بعد از همايش ششم بود که مسئولين و فعالان تجارت الکترونيک توانستند نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد  الکترونيکي تهيه و تدوين کنند.

مفتح افزود: از دغدغه ها و اهداف همايش هفتم به تدوين شاخص هاي  توسعه تجارت الکترونيک مي توان اشاره کرد که براساس آن بتوان به اهداف پيش بيني شده در برنامه پنجم و ششم و هفتم اقتصادي کشور دست يافت.

گفتني است همايش تجارت و اقتصاد الکترونيکي 29 و 30 و 31 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران برگزار مي شود./عب
برچسب ها: الکترونیک ، رونمایی ، نقشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار