معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: ثبت نام زنان روستایی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس گل محمد بامری با اعلام اینکه آمار ثبت نام کنندگان زن روستایی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 336 نفر بوده است افزود: این در حالی است در شوراهای اسلامی شهری نیز آمار ثبت نام کنندگان زن 120 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه درشهرستان میناب 90 زن درشورای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند گفت: شهرستان بندرعباس پس از این شهرستان دررده دوم جدول ثبت نام شوراهای اسلامی شهرو روستا قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با توجه به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می رود افزود: دشمنان اسلام هميشه در صدد كمرنگ نشان دادن نقش زن در نظام اسلامي هستند در صورتي كه امروزه شاهديم كه زنان در درسرنوشت جامعه نقشی اساسی و کلیدی دارند .

بامری به هشت سال دفاع مقدس درایران اشاره کرد و تصریح کرد: رشادتها و دلیریهای زنان ایرانی درپیروزی انقلاب اسلامی پس از آن درجبهه های حق علیه باطل بر هیچ کسی پوشیده نیست .

وی افزود: هم اکنون نیز زنان در عرصه های مختلف سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی هم پای مردان و نیز حتی جلوتر از انان برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی فعالیت می کنند./س

برچسب ها: ثبت نام ، زنان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.