سخنگوی جبهه پایداری گفت: تمرکز بر محرومیت‌زدایی و گسترش فرهنگ جهادی از برنامه‌های کاندیدای جبهه پایداری است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید امیرحسین قاضی‌زاده در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ادای تکلیف سبب شد تا لنکرانی در نخستین روز ثبتنام حضور پیدا کند اظهار کرد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی نام‌گذاری شده و شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی بوده و همان‌طور که برای ثبت نام در حماسه جبهه و جنگ از یکدیگر سبقت میگرفتیم، اکنون نیز مانند خط مقدم جبهه بر خود فرض دانستیم تا با حماسه سیاسی مانند حماسه دفاع مقدس برخورد کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لنکرانی برای پرشور کردن انتخابات، شفاف شدن فضای سیاسی کشور و برای پاسخ دادن به ندای ولایت پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است.

سخنگوی جبهه پایداری در ارتباط با با برنامههای باقری لنکرانی اظهار داشت: برنامههای وی تدوین شده که به تدریج از این برنامه رونمایی می‌شود.

قاضی‌زاده تمرکز بر محرومیت زدایی را از برنامه‌های کاندیدای جبهه پایداری عنوان و تصریح کرد: تمرکز زدایی اقتصادی، تقویت تولید ملی، توسعه زیر ساخت‌ها و فرهنگ تولید در مناطق دورافتاده و روستایی و همچنین گسترش فرهنگ جهادی بر اساس اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه کاندیدای جبهه پایداری است.

مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کاندیدای این جبهه، گفت: در حوزه فرهنگ، برنامههای ویژهای برای تعلیم و تربیت فرهنگ عمومی بر اساس آموزه‌های دینی و روز آماده شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: حضور لنکرانی را شاید بتوان بازگشت روحیه مکتبی مانند دولت شهید رجایی و نهم با رویکرد جهادی و تواضع در مقابل مردم، دانست.

سخنگوی جبهه پایداری در مورد حمایت مردم از لنکرانی، اذعان کرد: مردم متدین، جامعه حزبالله و مستضعفین از چنین دولتی استقبال زیادی می‌کنند و مطمئنم که این جریان مکتبی و اعتقادی که هم در دوره شهید رجایی و هم در دولت نهم شاهد آن بودیم مورد استقبال محرومان و مستضعفان جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سوابق علمی و دانشگاهی لنکرانی افزود: به علت نخبه بودن لنکرانی و فعالیت‌های علمی در داخل و خارج از کشور، وی مورد استقبال مجامع دانشگاهی، تحقیقاتی و نخبگان قرار می‌گیرد.


برچسب ها: سخنگوی ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.