خبرگزاري "رويترز" با انتشار گزارش جديدي اظهار داشته که دولت آمريکا بزرگترين هکر در جهان است و ميليون ها دلار هزينه صرف هک کردن و حملات خرابکارانه عليه کاربران اينترنتي کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  راشا تودي، طبق گزارشي که از سوي "جوزف من" خبرنگار اين خبرگزاري منتشر شده است دولت آمريکا و وزرات دفاع آن کشور بطور قابل توجهي در تلاش اند تا بتوانند رايانه هاي کشورهاي خارجي را هک نمايند و در اين باره دست به عمليات گسترده اي در حوزه سايبري زده اند. خبرنگار رويترز با اين افشاگري افزوده است که سرمايه گذاري ميليون دلاري دولت آمريکا در زمينه انجام عمليات خرابکارانه امنيتي در فضاي مجازي و شناسايي و دسترسي به اطلاعات کاربران اينترنتي در حالي صورت مي گيرد که آن دولت مدعي سات که خواهان مقابله با چنين اقداماتي در داخل کشور آمريکاست و به اين منظور اظهار داشته که نياز مبرمي به اصلاح قوانين در اين رابطه وجود دارد. 
اين خبرنگار آمريکايي در ادامه به فعاليت هاي خرابکارانه دولت آمريکا در فضاي مجازي اشاره کرده و از جمله اظهار داشته که ويروس موسوم به "استاکس نت" نيز ساخت دولت آمريکا بود و براي حمله عليه رايانه هاي تاسيسات هسته اي ايران مورد استفاده قرار گرفت. وي همچنين خاطر نشان ساخته است "عليرغم انتقادات مطرح شده دولت آمريکا به گسترش اين برنامه ادامه مي دهد که از جمله موارد آن مي تواند اطلاعات و داده هاي حساب هاي مالي کاربران را بربايد و همچنين ابزارهايي را در اختيار دارد که مي تواند به مکالمات تلفني دارندگان گوشي هاي "آيفون" گوش دهد. در مورد ويروس استاکس نت دولت آمريکا اين اقدام را در جهت ايجاد خرابکاري در تاسيسات هسته اي ايران انجام داد." 






برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، هکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار