مسئول پاکسازی میادین مین و جستجوی مفقودین کشور با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای دست نشانده استکبار از حقوق بشر حرف می‌زنند گفت: هدف دشمن از جنگ با ایران از بین بردن اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامرضا ماندنی در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام در محل دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور از داشتن هرگونه قدرت نظامی محروم بود و این در حالی بود که علاوه بر تحریم‌های دشمنان، اوضاع داخلی کشور نیز به هم ریخته بود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام تجهیزات نظامی آمریکا و اروپا در دست عراق بود و تجهیزات ایران در مقایسه با آنها بسیار ناچیز بود اما با کمک عناصر مردمی به دفاع از کشور برخاستیم و حتی یک قطعه از سرزمین خود را تسلیم دشمن نکردیم.

مسئول پاکسازی میادین مین و جستجوی مفقودین کشور با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ با ایران از بین بردن امام (ره) نبود، یادآور شد: هدف اصلی دشمنان از جنگ هشت ساله با نظام جمهوری اسلامی ایران از بین بردن اسلام و این نظام بود.

ماندنی با تاکید بر اینکه تمام تحولاتی که در حال حاضر در خاورمیانه صورت می‌گیرد نشأت گرفته از ارزش‌های انقلاب و شهدای ایران اسلامی است، گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران عزت و قدرتمند در تمام صحنه‌ها حضور دارد از برکت خون شهدا است.


برچسب ها: مسئول ، پاکسازی ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.