نويسنده "لشگر خوبان" اين اثر را اولين تجربه خاطره‌نويسي انقلابي خود دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، حاضر در مراسم تقدير از نويسنده و راوي كتاب "لشگر خوبان" به همراه رونمايي از "دست‌نوشته رهبري" كه با حضور نويسسنده اين كتاب و "محسن مومني‌شريف" رئيس حوزه هنري استان تهران صورت گرفت.
"معصومه سپهري" نويسنده اين كتاب گفت: در گذشته در تبريز با عنوان يك پياده‌نويس بودند و بعد از آن به دليل قلم خوبم از من دعوت به همكاري در نوشتن "لشگر خوبان" شد.
وي ادامه داد: نوشتن اين كتاب كار سختي بود چون هيچ پيش زمينه اي از نمايشنامه‌هاي خاطرات انقلاب نداشتم سپهري افزود: تاليف "لشگر خوبان" از آقاي "مهدي قلي‌رضايي" سوالهاي بسياري كردند و وي به خوبي سوالاتم را جوابگو بود و بدين صورت شد كه اين اثر سال 79 تحويل و 84 چاپ شدولي متاسفانه مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت و پس از آن با دست نوشته رهبري روي اين كتاب جز كتاب‌هاي پرفروش به حساب آمد و در حال حاضر نيز به چاپ 14 رسيده است.
در پايان نيز "محسن مومني‌شريف" رئيس حوزه هنري استان تهران با تعاريفي از دوران جنگ به ذكر خاره‌اي افزود: از تمامي دست‌اندركاران اين اثر و همچنين از مقام معظم رهبري كه باعث شكوه فرهنگ خاطره‌نويسي دفاع مقدس هستند كمال تشكر را دارم و اميدوارم بعد از اين هم بيشتر در اين زمينه‌ها فعاليت شود./ص

برچسب ها: نشست ، سوره ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار