مدیرعامل منطقه آزاد ارس برتحول نظام آموزشی با ابزارهای نوین علمی در ارس تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نجفی با اعلام این خبر افزود: یکی از اهداف منطقه آزاد ارس توسعه و ارتقاء سطح نظام آموزشی است و در این راستا مدارس ارس باید به مدرن ترین ابزارهای آموزشی مجهز شوند.

وی هوشمندسازی مدارس در ارس را یکی از گام های مهم ارتقاء ابزارهای آموزشی دانست و گفت: تعلیم با ابزارهای نوین آموزشی موجب سهولت امور آموزشی خواهد بود.

نجفی گفت: توسعه اقتصاد نیازمند وجود انسان های با تدبیر و متخصص می باشد و نیاز فردای این منطقه که یکی از نقاط استراتژیک برای توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری و فرهنگی می باشد توسعه دانش بنیان و تربیت مدیران کاردان برای آینده ای روشن است.

های کلانی در این منطقه در حال روی دادن است و یکی از لازمه های جذب سرمایه گذاران بزرگ وجود تامین امنیت فکری، روحی و فیزیکی است و این مهم تنها از طریق نظام آموزشی میتواند تامین شود.

در آیین تجلیل از فرهنگیان این منطقه که با حضور 250 نفر از دبیران و مدیران آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس در جلفا برگزار شد گواهی پایان دوره دوره های آموزشی ارس وندی به 153 دبیر و مدیر فعال در محدوده منطقه آزاد ارس اعطا شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این آئین از برنامه ریزی های بعمل آمده برای تحول نظام آموزشی با استفاده از ابزارهای نوین علمی در مدارس این منطقه خبر داد./س

 

برچسب ها: تحول ، نظام ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.