مرحله پایانی ششمين دوره مسابقات ملی بتن سبک و دومين دوره مسابقات ملی بتن مقاوم اقتصادی دیروز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در مرحله نخست این دوره از مسابقات که سوم اردیبهشت ماه جاری و با حضور بیش از 80 تیم از 30 دانشگاه کشورآغاز شد، شرکت کنندگان در سه رشته بتن سبک سازه ای خود متراکم اقتصادی، بتن سبک غير سازه ای اقتصادی و بتن مقاوم اقتصادی به رقابت پرداختند.

در رشته بتن سبک سازه ای خود متراکم اقتصادی 18 تیم، در رشته بتن سبک غير سازه ای اقتصادی 10 تیم ودر رشته بتن مقاوم اقتصادی 9 تیم از دانشجویان ومحققان بتن از سراسرکشور توانمندی های خود در زمینه ساخت بتن های مقاوم، سبک و ارزان را به نمایش گذاشتند.

در مرحله نخست این مسابقات شرکت کنندگان با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، اقدام به ساخت نمونه های خود در حضور هیأت داوران وارائه به منظور نگهداری و عمل آوری نمودند.

درمرحله نهایی این دوره از مسابقات که با حضور تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد، نمونه های بتن ساخته شده در مرحله نخست توسط تجهیزات ویژه ای مورد آزمایش قرار گرفت.

دستیابی به مقاومت بالاتر، برخورداری از کمترین وزن ممکن و ساخت بتن با کمترین هزینه از مهمترین ملاک های هیأت داوران به منظور انتخاب و معرفی تیم های برتر ششمين دوره مسابقات ملی بتن سبک و دومين دوره مسابقات ملی بتن مقاوم اقتصادی است.

گفتنی است: با پایان یافتن مراحل آزمایش نمونه های ساخته شده هر تیم،گروه های برتر این دوره از مسابقات دیشب در دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی و تجلیل شدند./س

برچسب ها: اصفهان ، مسابقات ، بتن ، مقاوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.