بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : من از از حضور جوانا ن علاقه مند به هنر موسیقی در آموزشگاههای موسیقی استقبال می کنم و در همه مناطق کشورو به خصوص شهرستانهای تهران مانند پردیس و رودهن این آموزشگاهها امیدوارم به شکل خوبق و اصولی برگزار شوند .

نجفیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :هرجاکه مشکلی پیش می آید دلهایی هستند که خالی از ایمان شده اند و دلهایی که در آنها نوری از ایمان باشد مشکلات به پاکی حل می شوند و جایی که سینه ها از لطف خدا خالی شوند منیت ها و خودبزرگی ها و خصومت ها پیش می آید و امیدوارم دلها در همه جا از نور ایمان پر شود.

نجفیان در مورد برپایی کلاس های آموزش موسیقی و نقش آنها در رشد هنر موسیقی کشور گفت :هرچیزی که به شکل غیر اصولی آموزش داده شود لطمه می زند و شاخه های مختلف فرهنگ و هنر به خصوص موسیقی هم از این قائده خارج نیست .

و ی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که مراکز آموزش موسیقی در سطح کشور این برکت را دارند که آموزش اصولی را انجام می دهند تصریح کرد :مراکز آموزش موسیقی در کشور این برکت را دارند که از آموزش درست بهره می گیرند اساتید در این کلاس ها با تاریخ موسیقی کشور آشنا هستند و زیر و بم موسیقی را می شناسند .

این بازیگر سینما و تلویزیون و هنرمند موسیقی کشورمان با تاکید بر اینکه این آموزشگاهها باید در اشکال خوبی بقرگزار شوند اظهار داشت :من از از حضور جوانا ن علاقه مند به هنر موسیقی در آموزشگاههای موسیقی استقبال می کنم و در همه مناطق کشورو به خصوص شهرستانهای تهران مانند پردیس و رودهن این آموزشگاهها امیدوارم به شکل خوبق و اصولی برگزار شوند ./س


برچسب ها: آموزش ، هنر ، رودهن ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.