نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین اهداف و چشم انداز کلان شهر اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سیدکریم داودی با انتقاد از کم کاری و بی توجهی متولیان امر در این زمینه گفت: متاسفانه تاکنون مسئولان ذیربط در جهت توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر حرکت مثبتی صورت نداده اند.

وی استفاده از توانمندیها و امکانات بخش خصوصی در جهت توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در اصفهان را خواستار شد و افزود: عملیاتی کردن برنامه های ویژه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در قالب تورهای زیارتی، سیاحتی برای جذب گردشگران به ویژه از کشورهای اسلامی ضروریست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه علیرغم شعارهای مسئولان و متولیان امر برای توسعه صنعت گردشگری، هنوز این امر عملیاتی نشده است، آمادگی شورای اسلامی شهر اصفهان برای همکاری در جهت توسعه صنعت گردشگری در این کلان شهر را اعلام کرد.

وی اقدامات ، تلاشها و حرکتهای مدیریت شهری برای نکوداشت هفته اصفهان به ویژه در مناطق ناژوان، صفه و باغ فدک را مثبت، ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: استقبال گسترده مردم، نشان دهنده علاقه شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان و نیاز جامعه به برنامه های فرهنگی - اجتماعی است.

داودی انتقال برنامه های فرهنگی - اجتماعی از فرهنگسراها به دل محلات را ضروری بیان و اظهار امیدواری کرد با تلفیق برنامه های فرهنگی ، اجتماعی، هنری و عقیدتی و عمیق ترشدن محتوای این برنامه ها، تحولی شگرف در مسائل فرهنگی شهر بوجود آید./س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، اسلامی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.