شهبازی در خصوص حضور همزمان چهار بازیکن خارجی سپاهان در زمین مسابقه گفت: آئین نامه فعلی سازمان لیگ به تیم های لیگ برتر این اجازه را داده است که همزمان از چهار بازیکن خارجی در زمین مسابقه استفاده بکنند.

مصطفي شهبازی در خصوص حضور همزمان چهار بازیکن خارجی سپاهان در زمین مسابقه به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: آئین نامه فعلی سازمان لیگ به تیم های لیگ برتر این اجازه را داده است که همزمان از چهار بازیکن خارجی در زمین مسابقه استفاده بکنند بر این اساس،‌ کار سپاهانی ها خلاف قانون نبوده است.

آئین نامه قبلی سازمان لیگ برتر به این صورت بود که تیم ها می توانستند چهار بازیکن خارجی جذب کنند، اما سه بازیکن به داخل زمین بفرستند اما در آئین نامه جدید که مطابق قانون AFC تنظیم شده است تیم ها می توانند از چهار بازیکن خارجی به طور همزمان در زمین مسابقه استفاده  کند.
 
شهبازی در ادامه افزود: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ها می توانند از چهار بازیکن خارجی به طور همزمان استفاده بکنند ما هم مطابق با قانون AFC این اجازه را به تیم ها دادیم و مشکلي در این ارتباط وجود ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قانون استفاده از چهار بازیکن خارجی در زمین مسابقه دو سه سالی است که به تصویب سازمان لیگ رسیده است و سپاهان کار خلاف قانونی انجام نداده است./آق
برچسب ها: بازیکن ، سپاهان ، استفاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار