انیمیشن‌ "دلاوران دوران‌" کاری از مرکز پویا نمایی صبا به کارگردانی "فرنوش‌ عابدی‌" در مرحله تولید به سر می‌برد.

"فرنوش‌ عابدی‌" کارگردان "دلاوران دوران‌" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این انیمیشن‌ گفت: مجموعه "دلاوران دوران‌" در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مرکز پویا‌نمایی صبا از بهمن ماه سال 1391 تولید خود را آغاز کرده است.
وی افزود: مجری طرح این مجموعه موسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه است داستان ان حول محور خانواده شهدا و اتفاقات ماوراء‌الطبیعه‌ای است که برای آنها روی می‌دهد.
"عابدی‌" ادامه داد: مادران و خواهران و همسران هشت سال دفاع مقدس که هر یک به نوبه‌ای با از دست رفتگان خود ارتباط ماورائی‌ و غیر‌طبیعی پیدا می کنند و این موضوع یادآور خاطرات گذشته و مرور آنهاست، خاطرات تلخ و شیرین که مخاطب را گاه به دل جبهه و خاکریز‌ها می‌برد.
"عابدی‌" تصریح کرد: نگاه شاعرانه به جنگ و فضای شهرهای سرد و ملتهب درگیر با آن در کنار گرمای محبت و عشق خانواده های شهدا و آرمان‌های آنها رنگ می‌بازد.
وی اظهار داشت: تکنیک این مجمعه "کمیک‌ موشن‌" موشن‌ گرافیک است که مناسب ترین سبک بصری برای این رویداد تاریخی مهم محسوب می شود.
"عابدی‌" هدف از طراحی پر از جزئیات آدمها و فضاها‌ که کمک زیادی به باور‌پذیر جلوه کردن این قصه می‌کند را اینگونه عنوان کرد: در هیچ سبک بصری دیگری چون سه بعدی وکات‌ اوت از ان سراغ نداریم.
وی در خصوص روند این انیمیشن‌ عنوان کرد: این انیمیشن‌ در مرحله تولید است و تاکنون دو قسمت از این سریال تولید شده است.
گفتنی است؛ نویسنده: "حسن احمدی‌"، "فرنوش‌ عابدی‌"، "مهرداد حسینی‌" دستیار کارگردان، "احمد اخلاقی‌" ، "سمیرا شریفی‌" طراح فضا،‌ "سعید یاغانی‌"، کمپوزیت‌، "مهدی سوری‌"، مدیر تولید، موسسه فرهنگی هنری روزگار طرفه، "محمدرضا بادکوبه‌"، مجری طرح از عوامل این انیمیشن‌ هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار