13قسمت از سری جدید مجموعه پویانمایی "مسافری از دور دورا2" برای پخش در ایام نوروز آماده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ ساخت سری دوم مجموعه پویانمایی "مسافری از دور دورا" در 52 قسمت 15 دقیقه ای  به کارگردانی مریم گودرزی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا آغاز شده که 13 قسمت آن برای پخش در ایام نوروز تحویل صدا سیما شد.  
گودرزی کارگردان این انیمیشن به خبر نگار روابط عمومی مرکز پویا نمایی صبا گفت: مجموعه "مسافري از دوردورا2"  با تكنيك 3بعدي رايانه اي براي گروه کودک توليد می شود.لازم به ذکر است سری اول این مجموعه در 26 قسمت 15 دقیقه تولید و از شبکه های صدا سیما پخش شده است.  
وی افزود:داستان اين مجموعه با بازگشت منچی به سیاره دوردورا آغاز مي شود. درحالی که منچی آموزش های اجتماعی را که در زمان حضورش در زمین فرا گرفته است را به هم نوعانش انتفال می دهد یک خلافکار بین کهکشانی و معروف به نام "کوکوجا"  به خاطر فعالیتهای منچی مجبور به فرار از سیاره خود  می شود و برای گرفتن انتفام به سمت زمین و مزرعه آرزوها می آید. از طرفی دو پلیس بین کهکشانی به نامهای "بگی" و "ببن" نیز برای به دام انداختن "کوکوجا" روانه زمین می شوند.   
مريم گودرزي، كارگردان اين مجموعه گفت: در سری جدید این انيميشن سعي شده با تاكيد بر علوم پایه که در دوره ابتدایی مدارس تدریس می شود ، کودکان را با قرار دادن در دنیای تخیلی انیمیشن، آماده فراگیری هرچه بهتر مفاهیم علوم پایه نماید.   
لازم به ذکر است؛ پخش 13 قسمت انیمیشن "مسافری از دور دورا"از روز چهارشنبه 30اسفندماه ساعت  18شروع می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار