رئیس اداره عملیات بازار فرابورس اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی 34درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز را یکشنبه 29اردیبهشت دربازار دوم عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ،  بهنام محسنی با اعلام این خبر افزود : سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، 349 میلیون و 366 هزار و524 سهم معادل 34درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز را به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط بابت رد دیون دولت به بانک ها روز یکشنبه 29 اردیبهشت در بازار دوم عرضه می­کند.
وی تصریح کرد : قیمت پایه هر سهم معادل قیمت بسته شدن سهم در روز قبل از عرضه به اضافه 35 درصد به شرط آن که از مبلغ 16 هزار و 357 ریال کمتر نباشد تعیین شده است که به صورت یکجا ، نقد و یا نقد و اقساط و با شرایط 30درصد نقد پرداخت می شود.
محسنی خاطر نشان کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قیمت پایه به صورت نقد یا ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کنند یا به این شرکت تحویل دهند./س

برچسب ها: نفت ، شیراز ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.