نماينده مردم نهبندان، سربيشه و طبس در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترين دليل بی‌حرمتی به مقدسات اسلام را مبارزه با موج اسلامی‌گرايی در دنيای غرب دانست.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مراد هاشم‌زهی، نماينده مردم نهبندان، سربيشه و طبس در مجلس شورای اسلامی با محكوم كردن هتك حرمت ‌حجربن عدی، صحابه پيامبر اكرم(ص) گفت: دشمنان اسلام، آمريكا و اسرائيل می‌خواهند با تشويق اين جنايات، جنگ مذهبی و فرقه‌ای ‌ميان مسلمانان ايجاد كنند ولی به يقين با اتحاد مسلمانان موفق نمی‌شوند.

وی با اشاره به اينكه تعرض به مقدسات مسلمانان و قبور مطهر بزرگان اسلام هيچ دليلی قابل توجيه نيست و در نزد همه‌ مسلمانان محكوم است، اظهار كرد: همه مسلمانان به‌ويژه علمای اسلام در تمامی جهان اسلام بايد در مقابل اين جنايتكاران بايستند.

نماينده مردم نهبندان، سربيشه و طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه تعرض‌كنندگان به قبر حجربن عدی بويی از انسانيت نبرده‌اند، افزود: اين افراد از كافران هم بدترند چرا‌كه فقط سعی در ايجاد اختلاف بين مسلمانان دارند.

هاشمزهی با اشاره به اينكه تجاوز و توهين به عزت و كرامت صالحان، به زمان وجود وهابيت برمی‌گردد، يادآور شد: تمامی اين طراحی‌ها و اقدامات بدون شك توسط دشمنان اسلام و انقلاب است كه اكنون برای پيشبرد اهداف خود دست به نبش قبر صحابی پيامبر می‌زنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.