رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد همدان گفت: یک هزار و 37 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی ‌و‌ حرفه‌ای آزاد استان همدان در سال گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احسان فراهانی اظهار داشت: یک هزار و 37 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی ‌و‌ حرفه‌ای آزاد استان همدان در سال گذشته انجام شده که این میزان 25 درصد بیش از تعهد این اداره کل بوده است.

وی گفت: این تعداد بازرسی مربوط به 182 آموزشگاه آزاد فعال در سطح استان است.

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد همدان اضافه کرد: 120 حرفه در بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر کیفیت آموزش‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های فنی ‌و‌ حرفه‌ای همدان، بیان داشت: در بازرسی‌ها مسائلی نظیر تجهیزات، مکان و انطباق آن با استانداردهای موجود، نحوه مدیریت و اداره آموزشگاه، رعایت قوانین و مقررات مربوط به مدیران، مربیان و چگونگی ارائه آموزش‌ها و سایر عوامل مد نظر است.

فراهانی تأکید کرد: امیدواریم با همکاری آموزشگاه‌ها و بازرسی‌های دقیق موجبات ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها در بخش خصوصی و آموزش‌های مهارتی فراهم و در نهایت در راستای رضایتمندی متقاضیان گام‌های مؤثری برداشته شود.

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفی آموزش‌ها در آموزشگاه‌های آزاد، سال گذشته 70 مدیر و 166 مربی دوره‌های آموزش‌های مرتبط را گذراندند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: با آموزشگاه‌های آزاد دارای اشکال، طبق آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات برخورد خواهد شد که شامل تذکر کتبی، توقف و یا تعطیلی آموزشگاه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.