انجام سفرهاي استاني ميثاق احمدي نژاد با مردم بود / ايجاد نشاط سياسي و انتخاباتي در جامعه وظيفه همه است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، استاندار مازندران در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با اشاره به دور چهارم سفر هيات دولت به استان گفت: مازندران هيجدهم ارديبهشت ميزبان رييس جمهور و هيات دولت است

سيدعلي اكبر طاهايي با بيان اينكه اين سفر در راستاي برنامه هاي جاري دولت و جهت بررسي مشكلات زمين مانده مصوبات سه سفر گذشته است ،افزود: سازمان جهاد كشاورزي و اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان موارد مهمي كه نياز به تصويب در كارگروه ستاد توسعه كشاورزي و معدن كه به رياست رييس جمهور است را آماده نموده و ارائه خواهندكرد.

وي به خدمات دولت در استان اشاره كرد و عنوان داشت: طي اين مدت حركت جهشي در برخي زمينه ها در مازندران انجام شد كه برخي آنها بي سابقه و يا كم سابقه بوده است.

وي به ايراد برخي افراد در خصوص سفر چهارم دولت اشاره داشت و گفت: گاهي بي معرفتي ها در جامعه بر اثر عدم آگاهي انجام مي گيرد، چرا كه شخص دكتر احمدي نژاد اين سفرها را به عنوان ميثاق با مردم نهادينه كرد و بارها اعلام داشتن كه تالحظات آخر در خدمت مردم خواهد بود.

طاهايي در بخش ديگري از سخنان خود بر افزايش سرانه در آمد استان تاكيد داشت و گفت: تمامي جهت گيري ها و ظرفيت هاي اقتصادي بالقوه استان را بايد براي افزايش درآمدهاي استان شكوفا كرد./س


 

برچسب ها: ایجاد ، نشاط ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.