فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه حضور ملت پای صندوق‌های رای از برگزاری رزمایش‌ مؤثر‌تر است، گفت: دشمن در جایی کم می‌آورد که نمی‌تواند رابطه ملت با ولی فقیه را تعدیل کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای کارگری نیشابور و سردار شهید برونسی در فرهنگسرای سیمرغ این شهر، اظهارداشت: ما نیازمند برونسی و شهیدانیم و آنها نیازی به قرائت فاتحه ما ندارند.

وی اظهار داشت: اگر ذره‌ای از راه شهیدان انحراف پیدا کنیم، مطمئن باشید دوباره روحیه ذلت بر کشور حاکم می‌شود.

احمدی تصریح کرد: عظمت امروز کشور از برکت خون شهیدان عالی‌مقام ماست.

وی با اشاره به تقارن هفته میلاد حضرت زهرا(س) و هفته کارگر اظهارداشت: پیامبر اکرم(ص) دو دست را بوسیده است، یکی دست دختر بهشتی‌اش و دیگری بر محل تاول دست کارگر.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم از ما مردم مطالبه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی کردند، تاکید کرد: در این میان باید به دنبال حماسه حضور و حماسه انتخاب اصلح باشیم.

احمدی با اشاره به سخنان چندی پیش سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در رابطه با اهمیت حضور مردم، گفت: حضور ملت پای صندوق‌های رای از برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح در معادلات بین‌المللی بسیار مؤثر‌تر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در مورد قدرت دیروز آمریکا و مفلوک بودن قدرت امروز این کشور، یادآور شد: آمریکایی‌ها طی 10 سال گذشته در بعضی عرصه‌ها مثل عراق با 3 هزار میلیارد دلار هزینه، 10 هزار نفر کشته و 50 هزار نفر مجروح، حدود یک میلیون عراقی را از دم تیغ‌شان عبور دادند و ننگ تجاوز به عراق و افغانستان را خریدند؛ وضعیت قدیم این‌گونه بود که سر ناوشان را کج می‌کردند، تصمیمات حکومت‌ها عوض می‌شد، ولی از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، فضاحت و افول قدرت آنها آغاز شد و اکنون در وضعیتی هستند که باید عراق را ترک کنند.

احمدی توضیح داد: دشمن می‌تواند در مباحث تسلیحاتی در رقابت با ایران مسائلی داشته باشد، ولی دشمن در جایی کم می‌آورد که نمی‌تواند رابطه ملت با ولی فقیه را تعدیل کند/س 

 

برچسب ها: حضور ، ملت ، پای ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.