نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از ارکان نظام اداری در کشور پوسیده و باید در آنها تحول ایجاد شود.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمد اسماعیل‌نیا در جلسه شورای اداری بردسکن اظهار کرد: خروجی جلسات شورای اداری شهرستان باید توجه به مشکلات و ایجاد اشتغال باشد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های یک کشور محسوب می‌شوند و باید سعی کرد تا با کاهش نرخ بیکاری زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت تولید کشور گفت: صادرات، تحقیقات و آموزش سه فاکتور مهم برای افزایش تولید هستند و با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان زمینه‌های تولید و صادرات را افزایش داد.

اسماعیل‌نیا خاطرنشان کرد: برخی از ارکان  نطام اداری در کشور پوسیده و باید تلاش شود تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در نظام اداری کشور تحول ایجاد شود.

در ادامه محمد اسماعیل یعقوب‌زاده، فرماندار بردسکن در گزارشی‌ از اقدامات انجام شده در شهرستان بردسکن گفت: بعضی از ادارات طرح‌های نیمه تمامی دارند که باید تکلیف آنها مشخص شود و اگر برای اتمام پروژه‌ها با مشکل مواجهه شده‌اند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری مشکل خود را پیگیری کنند.

فرماندار بردسکن با اشاره به انتخابات اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات در بردسکن انجام شده است.

وی یادآور شد: 101 شعبه اخذ با 200 صندوق رای در سطح شهرستان بردسکن در نظر گرفته شده است/س 

 

برچسب ها: کشور ، نیازمند ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.