مسئول آزمایشگاه بهداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از رشد 30 درصدی آزمایشات کارکنان این شرکت در طول سال 91 نسبت به سال 90 خبر داد.

محمود امینی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به فعالیت های آزمایشگاه این شرکت طی سه سال گذشته افزود: واحد آزمایشگاه بهداری پالایشگاه خانگیران با تحت پوشش قراردادن حدود دو هزار و 500 نفر پرسنل رسمی و پیمانی ثابت اعم از گاز و شرکت نفت و حفاری و حدود یک هزار و 500 نفر پرسنل پیمانی فصلی و متغیر پالایشگاه خانگیران همه ساله نسبت به چکاپ بدنی و آزمایشات کارکنان برای سلامت این افراد در منطقه شرق کشور اقدام می کند.

وی با اشاره به اجرای  پروژه تحقیقاتی تغذیه کارکنان در سال 89 در این شرکت اظهارداشت: این پروژه توسط یکی از اعضا هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سطح پالایشگاه خانگیران اجرا شد که طی آن کلیه معاینات کارکنان و نوار قلب، بینایی سنجی و نیز آزمایشات متنوعی از جمله قند و چربی و ریز مغزی ها مانند ( منزیم، روی، مس و غیره) انجام شد.

امینی تصریح کرد: در راستای سلامت افراد دیابتی، آزمایش های تخصصی ویژه این افراد برای کنترل درمان آنها انجام و همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: طی سال 91 شاهد رشد 30 درصدی آزمایشات کارکنان و رشد 20 درصدی مراجعین برای انجام آزمایشات را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه از خرید تجهیزات آزمایشگاهی تمام اتوماتیک در آزمایشگاه این شرکت خبرداد و بیان داشت:این تجهیزات شامل اتوآنالایزر بیوشیمی و الایزا و سل کانتر با هدف ارتقا سطح کیفی و سرعت و دقت کار و انجام تست های تخصصی برای خدمت رسانی بیشتر به افراد تحت پوشش در منطقه عملیاتی خانگیران خریداری شده تا شاهد ارتقا سلامت بیشتر کارکنان این مجتمع گازی و نفت و گاز شرق باشیم.

گفتنی است: در حال حاضر این پالایشگاه شش استان حوزه شمال و شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را تحت پوشش گاز رسانی دارد./س

 

برچسب ها: رشد ، آزمایش ، کارکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.