دستگاه پایش میزان اکسیژن محیط و تزریق هوای تازه برای جلوگیری از خطرات ناشی از دی اکسیدن کربن توسط محقق کشورمان ساخته شد .

الهه میرزایی کاخکی مخترع دستگاه پایش میزان اکسیژن محیط و تزریق هوای تازه با بیان اینکه فناوریهای موجود برای کاهش صدمات ناشیاز آلودگی هوا در محیط های بسته روی محور دی اکسید کربن کار میکنند به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : دستگاه پایش اکسیژن محیط و تزریق هوای تازه بر اساس عنصر حیاتی اکسیژن ساخته شده است .
 
وی با اشاره به اینکه در هنگامی که درب ها و پنجره ها بسته هستند و به ویژه هنگامی که افراد یک خانواده در خواب به سر میبرند ، امکان خطر از بابت کاهش اکسیژن وجود دارد افزود : سوختن شعله ای در محیط های در بسته مصرف اکسیژن و تولید دی اکسید کربن خواهد داشت که باعث آسیب رساندن به سلامتی و حالتهای بحرانی موجب مرگ می شود .
 
مخترع این دستگاه اظهار کرد: به دلیل استفاده از میکروکنترلر می توانیم با توجه به مورد استفاده نحوه ورود و خروج هوا و یا به طور دقیق تر نحوه کنترل این دو عنصر را برنامه ریزی نماییم .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد : خروجی هایی که از دستگاه گرفته شده اند می توانند به منظور کنترل فن و یا کپسول اکسیژن باشند که فرمان رسیده از دستگاه پایش به صورت مکانیکی روی منبع مورد نظر اعمال می گردد ./ز2
برچسب ها: اکسیژن ، محیط ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار