رسانه‌هاي تحت کنترل صهيونيست‌ها در آمريکا اصلي‌ترين تعيين‌کنندگان سياست خارجي اين کشورند و در يک دهه گذشته واشنگتن را به سوي جنگ افروزي در خاورميانه سوق داده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ؛  «مارک گلن» از اعضاي «جنبش همبستگي هلال احمر و صليب سرخ» در گفتگو با پرس تي‌وي تاکيد کرد: اگر دروغ‌پردازي‌هاي رسانه‌هاي آمريکايي نبود اين کشور حدود يک دهه پيش به عراق حمله و اين کشور را ويران نمي‌کرد. اين رسانه‌‌هاي آمريکايي، طرفدار صهيونيسم و اسرائيل محور بودند که به تمامي اين شايعات درباره صدام حسين و برنامه تسليحاتي فرضي وي دامن زدند و مردم آمريکا را با اين شايعات احاطه کردند. اين تحليلگر از رسانه‌هاي غربي به علت «ايفاي بيشترين نقش غيرقابل تصور» در داستان‌سرايي که با هدف اداره شيوه‌ها در راستاي پيگيري سياست عمومي مورد نظر خودشان صورت مي‌گيرد نيز انتقاد کرد. 

گلن افزود: رسانه‌ها در اين کشور از خود دولت نيز قدرتمندترند. مقام هاي منتخب ما حتي از دستورهاي ما تبعيت نمي‌کنند. آن‌ها از فرمان‌هاي صادر شده از سوي رسانه‌هاي اسرائيل محور در اين کشور اطاعت مي‌کنند. فعال برجسته آمريکايي خاطر نشان کرد: اسرائيل درحال اعمال فشار براي ايجاد يک کمپين رسانه‌اي است تا به يک اقدام نظامي آشکار بر ضد سوريه دست بزند و آن را دروازه‌اي براي آغاز اقدامات نظامي بر ضد ايران قرار دهد.

گلن هم چنين افزود: عامل غيرقابل پيش بيني در همه اين روند اسرائيل است. ما در اين‌جا با يک سگ وحشي و ديوانه مواجهيم، ما با فردي ديوانه در قالب بنيامين نتانياهو روبرو هستيم و درباره اين‌که اسرائيل براي اعمال فشار به آمريکا و کشاندن اين کشور به اقدامات نظامي به چه شيوه‌هايي متوسل مي‌شود، هيچ صحبتي مطرح نشده است.

برچسب ها: آمریکا ، سیاست ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار