دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور از آغاز فعالیت انجمن های اسلامی دانش آموزان در سطح مدارس راهنمایی کشور از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حامد علامتی در جمع مسئولان این تشکل دانش آموزی اظهار داشت: ارتقای معرفت دینی و سیاسی و همچنین شکوفایی استعدادهای علمی و فرهنگی دانش آموزان از جمله رویکرد های این اتحادیه طی سه دهه فعالیت خود بوده است.

وی افزود: تحقق معنویات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی همواره اولویت کاری این اتحادیه بوده و با یک برنامه ریزی خدوم خویش در استان ها و توانمندی های گسترده دانش آموزان خلاق و مبتکر نقش مهمی را در ارتقای فعالیت های فرهنگی و معرفتی در سطح مدارس کشور ایفا کرده است.

علامتی تصریح کرد: هم اکنون نیز که شاهد فعالیت و ایفای نقش جوانان سن سوم و چهارم انقلاب در بدنه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هستیم با در نظر گرفتن اصول و اهداف تبیین شده این تشکل دانش آموزی به سوی ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به دانش آموزان گام برمی داریم.

وی افزود در همین راستا نیز در طول سال تحصیلی شاهد برپایی نشست ها و کارگاه های آموزش در حوزه های علمی معرفتی و تشکیلات مسابقات و جشنواره های فرهنگی و ادبی هستیم و هم اکنون بیش از 40 درصد دانش آموزان کشور را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی کشور اظهار داشت: با توجه به این که فعالیت های  انجمن های اسلامی کشور اظهار داشت: با توجه به این که فعالیت های انجمن های اسلامی فقط در مدارس متوسطه صورت می گرفت طی برنامه ریزی به عمل آمده از ابتدای سال تحصیلی جدید مدارس راهنمایی کل کشور نیز از خدمات و فعالیت های علمی فرهنگی و معرفتی این اتحادیه بهره مند خواهند شد.

علامتی افزود: برای اجرای این مهم زیر ساخت های توسعه ای در قالب مباحث آموزش و سخت افزای به صورت آزمایش در 10 استان کشور طی دو سال اخیر فراهم شد و به فضل الهی این مهم از ابتدای سال تحصیلی 93-92 در همه استان های کشور اجرایی می شود./ف

برچسب ها: دبیر ، اتحادیه ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار