در جلسه شورای گسترش مهندسی سیستم های سلامت رشته سیستم های سلامت تصویب شده و هم اکنون بازنگری آن محقق شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛‌ رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در نشست خبری که  در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد طی سخنرانی گفت: رشته فنی مهندسی یکی از رشته های مهم تلقی می شود که البته این امر به نقش جامع علمی کشور بر می گردد.

 وی افزود: هم اکنون بحث توانمند سازی چرخه علم و فناوری و نوآوری مطرح است با توجه به مشکلات صنعت کشور و بهبود آن برنامه هایی در گذشته تدوین شده بود که از  سال 59،40 در طول این دوره 30 ساله تحولات زیادی حاصل شده است و همه ما تلاش کرده ایم که رشته های جدید تاسیس شود رشته هایی مثل مهندسی ماهواره منهدسی و تونل و معدن تاسیس شده است.

رهایی تصریح کرد: در جلسه شورای گسترش مهندسی سیستم های سلامت در مقطع  ارشد تصویب و برنامه بازنگری آن محقق شده چنانچه در رشته کامپیوتر 4 گرایش تدوین و تصویب شده است.

رهایی اظهار داشت: در ماه های گذشته برنامه های خوبی برای مهندسی اطلاعات انجام شده که از مهر ماه صورت می گیرد و البته در گروه فنی مهندسی تمام برنامه های کارشناسی به روز شده و ما برنامه قدیمی در این امر نداریم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه تحصیلات تکمیل با یک دور نمای جدید بازنگری شده چنانچه بحث کارشناسی ارشد و دکتری بازنگری شده است همچنین 6 برنامه تحصیلات تکمیلی مبنی بر کارشناسی ارشد دکتر و منهدسی انرژی در نوبت تصویب قرار دارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار