کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دامغان گفت: در طول سال گذشته 35 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در این شهرستان برگزار شده است.

حجت اسلام سید جعفر میرعلی اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری 35 گفتمان دینی طی سال گذشته در شهرستان دامغان افزود: این تعداد گفتمان، در مساجد، مدارس، حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی برگزار شده است.
وی حجاب و عفاف، بصیرت، دستاوردهای انقلاب، مهدویت آسیب های اجتماعی، جنگ نرم، مهارت های زندگی، مواد مخدر و آسیب های آن و ولایت فقیه را از جمله موضوعات گفتمان های دینی برگزار شده طی سال گذشته  در دامغان بر شمرد.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: از این تعداد گفتمان های دینی برگزار شده طی سال گذشته در دامغان برشمرد.
میر علی اکبری با بیان اینکه فعالیت فرهنگی زیر بنای بسیاری از فعالیت ها در جامعه است گفت: متولیان فرهنگی باید در ارتقای بینش دینی ، سیاسی و اعتقادی در جامعه تلاش و آموزه های اعتقادی و باورهای دینی جوانان و نوجوانان را تقویت کنند.
وی مهمترین فعالیت واحد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در سال گذشته را اعزام مبلغ ، برگزاری گفتمان های دینی، مشاوره شرعی و دینی، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست توجیهی اعضاء باشگاه فرهنگی جوان برشمرد. /ل
برچسب ها: گفتمان ، تبلیغات ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار