سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از تشکیل 12 کارگروه تخصصی در این اداره خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسین یزدانمهر اذعان داشت:مقوله میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ظرایف و گستردگی های فراوانی دارد و مدیریت میراث فرهنگی بدون بهره مندی از متخصصان امکانپذیر نخواهد بود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان با بیان اینکه کارگروه‌ها در واقع بازوهای تخصصی و اجرایی اداره هستند اظهار داشت: کارگروه‌های امور زیربنایی و ساختار و تشکیلات اداری ، میراث فرهنگی و مرمت بنا، شناسایی بناها و محوطه های تاریخی، روابط عمومی امور فرهنگی و بناها، حراست و امنیت و حفاظت،گردشگری و سرمایه گذاری ،باستان شناسی،سیلک،باغ فین، ،صنایع دستی و هنرهای سنتی،بحران و حوادث،موزه ها دوازده کارگروهی است که تشکیل آنها به تصویب رسید و دبیران آن نیز تعیین شدند.

وی تاکید کرد: اتکا خرد جمعی و همگرایی از اصول مدیریت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است.

یزدانمهر ادامه داد: نیاز سنجی و آسیب شناسی از وظایف این کارگروه هاست و قطعاً تشکیل این کارگروه ها بهترین منبع برای آگاهی از وضعیت حوزه های مختلف میراث فرهنگی شهرستان کاشان خواهند بود.

یزدانمهر ابراز امیدواری کرد اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان در انجام مأموریت های محوله میراث فرهنگی و پاسخگوئی به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار کوشا و پیشرو باشد./س

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.