فرماندار شهریار گفت: روابط عمومی ها در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به عموم جامعه نقش بسیار ارزنده ای در دفاع از آرمان ها و ارزشهای اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می کنند.

عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت توجه ویژه به حوزه اطلاع رسانی تصریح کرد: دشمنی با تمام توان در عرصه جنگ رسانه ای و تبلیغاتی پا به میدان گذاشته به صورتی که 18 هزار و 209 شبکه ماهواره ای در حال فعالیت هستند و در این بین 116 شبکه به صورت مستقیم با موضوعیت ایران کار می کنند و 214 ماهواره تلویزیونی نیز در آسیا به صورت مطلق برنامه ریزی و برنامه سازی می‌نمایند تا با سیاه نمایی و بزرگ نمایی، چهره ای منفور و  مخدوش از ایران، در اذهان عمومی ایجاد کنند.
وی در ادامه افزود: در چنین فضایی نقش روابط عمومی ها بسیار سازنده و حائز اهمیت است و در صورت فعالیت هوشمندانه و مدبرانه می‌توان با اطلاع رسانی صحیح و شفاف سازی از واقعیات موجود، به رفع و دفع تهدیدات دشمن و فرافکنی های رسانه ای معاند، پرداخت.
جوهری در ادامه افزود: از حضرت امیر (ع) روایت شده که ایشان فرموده اند مردم دشمن آن چیزی می شوند که به آن جهل دارند، به بیان دیگر که اطلاع رسانی مناسبی به جامعه تزریق نشود به تبع باعث ناآگاهی مردم می شود و این موضوع می‌ تواند مقدمه دشمنی شود و در چنین فضایی بستر فعالیت دشمنی مهیا می شود تا با جنگ رسانه ای تبلیغاتی به اهداف شوم و نامبارک خود بپردازد.
وی در نهایت تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در فرمایشات به نقش برجسته اطلاع رسانی صحیح به جامعه و روشن کردن افکار عمومی در جهت بصیرت افزایی تاکید نموده اند که به طور یقین با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای ایشان، کلیه اقدامات خصمانه دشمنی، خنثی خواهد شد.
برچسب ها: حافظ ، آرمان ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار