سرمربي تيم جودو بانوان خراسان رضوي گفت: باوجود شكست مقابل تيم هاي منتخب همدان نهاوند و شهرداري خرم آباد با بردی كه برابر تيم تهران كسب شد هنوز براي كسب عنوان نائب قهرماني شانس داريم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آذر دلقندي اظهار داشت: هفته دوم دور رفت رقابت هاي ليگ جودوی بانوان كشور روز 6 ارديبهشت ماه در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد و با نتيجه هايي كه در 3 ديدار این دور رقم خورد، مقام سوم تیم ما در پايان ليگ قطعي شد اما بايد در 2 هفته باقي مانده براي كسب عنوان نائب قهرماني تلاش كنيم.

وي با اشاره به شكست 4 بر 3 تيمش در ديدار ابتدايي مقابل تيم جودوی منتخب بانوان همدان و نهاوند، افزود: اين تيم با انگيزه بالايي به مصاف ما آمده بود اما اگر خوشناس بوديم 3 امتياز اين ديدار را از آن خود مي كرديم.

سرمربي تيم جودوی بانوان خراسان رضوي ادامه داد: در ديدار دوم نيز مقابل تيم شهرداري خرم آباد كه با بهره گيري از ملي پوشان سراسر كشور پا به اين رقابت ها گذاشته بود، با نتيجه 6 بر يك بازي را واگذار كرديم.

دلقندي تلاش شاگردانش را قابل تقدير خواند و گفت: در ديدار سوم نيز مقتدرانه با نتيجه 7 بر صفر تيم بانوان هيات جودوی تهران را شكست داديم و در دور رفت رقابت ها را با کسب 12 امتياز و قرار گرفتن در رده سوم جدول به پايان رسانديم.

وي افزود: ادامه رقابت های ليگ جودوی بانوان كشور روز 20 ارديبهشت در تهران برگزار مي شود و در اين روز بايد به مصاف تيم هاي البرز، اميد همدان و لبنيات دامنه سهند تبريز برويم.

سرمربي تيم جودوی بانوان خراسان رضوي با اشاره به برگزاري هفته پاياني این رقابت ها در روز 27 ارديبهشت ماه به ميزباني استان لرستان، گفت: با همت جودوكاران بومي استان براي كسب مقام نائب قهرماني كشور تلاش خواهيم كرد.

گفتني است تيم جودوی بانوان خراسان رضوي در هفته نخست با 9 امتياز در صدور جدول رده بندي ليگ کشور قرار داشت كه در پايان دور رفت، تيم هاي شهرداري خرم آباد و اميد همدان بالاتر از اين تيم به ترتيب در مكان هاي اول و دوم جاي گرفتند. /س

برچسب ها: لیگ ، جودو ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.