پیگیری مصوبات سفرهای قبل، افتتاح طرح های مهم استان، برگزاری دو کارگروه معدن و کشاورزی و دیدار عمومی از برنامه های سفر رییس جمهوری به گیلان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، استاندار گیلان گفت: کارخانه ذوب آهن ، سیمان دیلمان ، 15 هزار واحد مسکن مهر و کارخانه کاشی خزر از جمله طرح های مهمی است که با حضور محمود احمدی نژاد به بهره برداری می رسد.
کیهان هاشم نیا گفت: تصفیه خانه لاهیجان ، ترمینال رشت ، ساختمان مدیریت بحران ، شبکه آبرسانی کشاورزی در حوزه شفارورد ، پلرود و سفیدرود، کلنگ زنی بنادر ، استحصال ماهی از نخستین قفس پرورش ماهی از دیگر طرح های آماده افتتاح در چهارمین سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به گیلان است .
وی گفت: استفاده از رسوبات یک میلیارد و 300 میلیون مترمکعبی در تالاب انزلی و 700 میلیون متر مکعبی پشت سد منجیل از موضوعات مهم قابل طرح در کارگروه توسعه معادن استان است.
استاندار گیلان ، تقاضای ایجاد صنایع تبدیلی، تأسیس شهرک سلولزی برای تبدیل کاه ، آزولا ، بامبو و نی به کاغذ از جمله پیشنهاداتی دانست که در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان باحضور هیأت دولت بررسی می شود.

هاشم نیا افزود: ایجاد یک هزار قفس پرورش ماهی ، اجازه پرورش ماهی در آب های آزاد ، منابع طبیعی و تالاب های با عمق بیش از دو متر در صومعه سرا ، رشت و انزلی و لایروبی تالاب در عمق کمتر از 8 / 1 متر و سد خاکی برای 300 هکتار از اراضی دیلمان از دیگر موضوعات قابل طرح در کارگروه کشاورزی است.
استاندار گیلان گفت: وزرا ، معاونان و نمایندگان تام الاختیار رییس جمهوری در مدت اقامت خود در استان با سفر به شهرستان ها مصوبات سفرهای قبل و پیشنهادات فرمانداران را پیگیری خواهند کرد . / س
برچسب ها: افتتاح ، طرح ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.