هدف اصلي توليد نان صنعتي، ارتقاء سطح سلامت جامعه است که در سايه فرهنگ سازي امکان پذير است.

امير کاظم پور توليدکننده برتر نان صنعتي، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: آگاهي مردم نسبت به وضعيت توليد نان و مزيت هاي نان توليد شده به شيوه صنعتي، موجب شده سرانه مصرف نان هاي صنعتي و ارتقاء وضعيت سلامت مصرف کنندگان خواهد شد.
وي گفت: در حال حاضر کمتر کسي حاضر مي شود از لبنيات سنتي استفاده کند و البته اين اتفاق براي نان نيز خواهد افتاد، ولي جا افتادن فرهنگ مصرف نان صنعتي، نياز به يک اطلاع رساني دقيق از سوي دولت دارد.
کاظم پور با اشاره به اينکه دولت در آغاز راه با همت عالي در حوزه فرهنگ سازي نان ورود پيدا کرد، اما در ميانه راه اقدامات فرهنگي کمرنگ شد، اظهار داشت: مسئولان در بخش نان صنعتي کشور با فرهنگ سازي مناسب، مي توانند گام هاي موثري را براي توسعه اين صنعت در کشور بردارند.
وي بر لزوم حمايت دولت از واحدهاي صنعتي نان تاکيد کرد و گفت: صنعت نان کشور نوپاست و در صورتي که مسئولين حمايت لازم از اين حوزه را نداشته باشند، توليدکنندگان قطعا با مشکل مواجه خواهند شد.
اين توليدکننده برتر اظهار داشت: بيمه کارگران واحدهاي صنعتي از جمله مسائل اساسي در اين بخش است.
وي خاطرنشان کرد: هدف اصلي از صنعتي سازي نان، ارتقاء سطح سلامت جامعه است که به جاست تا مسئولان موانع توليد اين توليد صنعتي را مدنظر قرار دهند./س
برچسب ها: مصرف ، نان ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار