بر اساس گفته های یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ، این کمپانی در حال آماده سازی نسخه جدیدی از پرچم دار اندرویدی خود می باشد، که گویا مقاوم و ضد آب بوده، و قرار است در آینده ای از نزدیک از آن رونمایی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، محصولات خانواده "S  Galaxy" سامسونگ، همواره یکی از محبوبترین و پرفروش ترین اسمارت فون های اندرویدی ارائه شده در زمان خود بوده اند، چندی پیش سامسونگ اقدام به معرفی جدیدترین نسخه این خانواده یعنی Galaxy SIV نمود، اسمارت فون کاملی که چه از نظر سخت افزار و چه از نظر نرم افزاری بسیار قوی بوده است، اما اخیرا شایعاتی مبنی بر رونمایی از نمونه ی ضد آب و مقاوم این اسمارت فون به گوش می رسد.


یکی از رقیبان Galaxy S IV سامسونگ، اسمارت فون Xperia Z محصول Sony  است، که در نمایشگاه CES امسال از آن رونمایی شد و به دلیل ضد آب و گرد غبار بودن توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد، البته قبل از آن هم محصولی از موتورولا از این قابلیت برخوردار بوده و همچنین از طریق نانو تکنولوژی راه هایی برای ضد آب کردن دستگاه معرفی شده بود که برروی Galaxy S III به صورت موفقیت آمیز آزمایش شده بود.


البته هنوز ابهامات زیادی در مورد این نسخه از S IV سامسونگ وجود دارد و سوالاتی از قبیل زمان عرضه، قیمت و بازارهایی که این محصول در آن عرضه می شوند، بی پاسخ مانده است.



اما به هر حال این این خبر می تواند برای علاقه مندان اسمارت فون های سامسونگ که در مورد مقاومت دستگاه های این شرکت زیاد مطمئن نبودند، خوشحال کننده باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار