معاون راه هاي روستايي وزارت راه و شهرسازي از پرداخت مطالبات پيمانكاران راه هاي روستايي اين وزارتخانه در آينده اي نزديك خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان،  سيد حسين ميرشفيع در حاشيه بازديد از راه هاي روستايي استان گلستان به خبرنگاران گفت: با توجه به مجاهدت فعال پيمانكاران در پروژه هاي راه و شهرسازي و جلوگيري از تعطيلي آنها، مطالبات آنان در اولويت برنامه هاي سال جاري قرار گرفته و بزودي پرداخت مي شود.
وي در ادامه به برنامه هاي امسال اين معاونت اشاره كرد و افزود: آسفالت چهار هزار كيلومتر از راه هاي روستايي كشور از برنامه هايي است كه با توجه به امكانات موجود و ظرفيت هاي ايجاد شده در نيمه اول امسال اجرايي خواهد شد.
مير شفيع ادامه داد: سال گذشته نيز حدود چهار هزار كيلومتر از راه هاي روستايي كشور آسفالت شد كه رقم آسفالت راه هاي روستايي كشور به بيش از 99 هزار كيلومتر رسيده است.
وي، برنامه هاي ديگر امسال را، بازسازي راه هاي روستايي پرتردد از جمله راه مراوه تپه به قازانقايه در شرق استان گلستان دانست و گفت: پيگري هاي لازم براي تجهيز امكانات راه و شهرسازي مراوه تپه نيز در وزارتخانه در حال انجام است تا اين شهرستان از امكانات لازم بهره مند شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار