با حضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و جمعی از مسوولان اجرایی گچساران کارخانه ماشین سازی قطعات صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی این شهرستان افتتاح شد و در مدار تولید قرار گرفت.

مدیر کارخانه ماشین سازی قطعات صنعتی پارس گچساران در حاشیه آیین افتتاح این طرح صنعتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت 10 هکتار و با زیربنای 27 هزار مترمربع در قالب سالن تولید، انبار و ساختمان اداری در سال 88 ساخته شده که بنا به دلایل و مشکلات خاص به بهره برداری نهایی نرسیده بود.
ˈسیاوش کشکولیˈ افزود: این کارخانه توان تولید قطعات صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و استراکشر (تولید سازه های فلزی) با ظرفیت 15 هزار تن در سال را دارد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای تکمیل و راه انداری این طرح صنعتی را 140 میلیارد ریال برآورد کرد و ابراز داشت: با وارد مدار تولید شدن این کارخانه زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 100 نفر فراهم شد.
کشکولی بیان کرد: استمرار فعالیت این طرح صنعتی اشتغالزا نیاز مستمر به حمایت مسوولان اجرایی و متولیان استانی و شهرستانی دارد.
کارخانه ماشین سازی قطعات صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی گچساران با سرمایه و مشارکت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ˈشستاˈ تجهیز و راه اندازی شد./س
برچسب ها: کارخانه ، ماشین ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.