برنامه های هفته آموزش از 7 الی 12 اردیبهشت با حضور مربیان کلیه دانشگاه ها و موسسات عالی اعلام شد.

ابوالفضل حسنی، دبیر هفته آموزش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:   در نخستین جلسه شورای راهبردی هفته آموزش که مشکل از نمایندگان وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  فرهنگسان علوم، علوم پزشکی که زبان و ارتباطات فارسی و هنر و دبیر خانه شورای عالی تهران و شهرستانها روز چهارشنبه 29 آذر 91 با حضور اکثریت اعضا در محل وزارت علوم تشکیل شد.
 
وی افزود: در این جلسه هفته دوم اردیبشهت ها به عنوان  هفته آموزش تعیین و  هر یک از  این روزها نام گذاری شده است که به شرح زیر است.
 
شنبه 7/2/92 آموزش فرهنگ و اخلاق حرفه ای
 
یکشنبه 8/2/92  آموزش کیفیت و چالش ها
 
دوشنبه 9/2/92 آموزش شاگرد پروری
سه شنبه 10/2/92 آموزش  اعتلا و ارتقاء جامعه و شهروندان
چهارشنبه 11/2/92 آموزش بنیان پژوهش
 
پنج شنبه 12/2/92 آموزش روش محتوا  و برنامه
 
وی به اهداف این هفته اشاره کرد و گفت: جلب توجه به امر آموزش و ارتقای آن بازبینی و باز خوانی تحولات در حوزه آموزش، فرصت ها و چالش های پیش رو،گراميداشت سرآمدان آموزش،  تعامل هر چه بیشتر وزارتخانه های آموزشی با فرهنگسنان ها و دانشگاه ها، تعیین نقش و جایگاه معلم و استاد و در شاگرد پروري از جمله اهداف این هفته به شمار می آید.
 
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شده که کلیه دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی با توجه به محورهای تعیین شده درخواست ها و پیشنهادات خود را در خصوص فعالیت های ممکن ارائه کنند تا مبنی بر آن نسبت به برنامه ریزی و اجرای هر چه غنی تر کردن برنامه هفته  آموزش در هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اقدام لازم به عمل آید./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار