به مناسبت هفته آموزش که از تاریخ 7 تا 12 اردیبهشت ماه است، به منظور حفظ نسبت های خوب درسی از اساتید پیشکسوت و بازنشستگان سال 91-92 تقدیر به عمل می آید.

محمد حسن سعیدی، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته آموزش، برای روزهای هفته، یک نام انتخاب کرده ایم.

وی افزود: بنابراین شنبه، روز آموزش، فرهنگ و اخلاق علمی، یکشنبه، روز آموزش کیفیت و چالش ها، دوشنبه روز آموزش و شاگردپروری، سه شنبه روز آموزش و ارتقای جامعه شهروندی، چهار شنبه، روز آموزش و بنیان پژوهش و پنج شنبه روز آموزش و روش های نوین نام گذاری شده است.

وی به روز 13 اردیبهشت، مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان، دانشگاه شریف اشاره و عنوان کرد: بالغ بر 40 هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در همین راستا به دانشکده های مختلف اعلام شده که در فرصتی، از اساتید پیشکسوت و بازنشستگان سال 91-92 تقدیر شود و همچنین یک روز را به درهای باز دانشگاه اختصاص داده ایم که در این روز پذیرای شهروندان و همسایگان دانشگاه خواهیم بود.

سعیدی تصریح کرد: در هفته آموزش با توجه به مراسم هایی که داریم، اما تلاش های درس به هیچ عنوان تعطیل نمی شوند.

وی با بیان اینکه در هفته آموزش به ترویج سنت های صحیح پرداخته ایم گفت: به عنوان مثال روز آموزش و شاگرد پروری به ارتباط معنوی میان استاد و دانشجو اشاره می کند به این منظور که چگونه می شود این ارتباط و اطمینان خاطرها را در میان این دو قشر افزایش دهیم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار