شما مي‌توانيد پس از دريافت اين نرم‌افزار با اجراي آن از قسمت منو، گزينه Add New Station را انتخاب کرده و با استفاده از اين گزينه محل مورد نظر خود را وارد کنيد. پس از اين‌که جست‌وجو کرديد مناطقي به صورت پيش‌فرض در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

کار بسياري از افراد که دائما در حال سفر هستند يا اين که لازم است که در فضايي باز کار کنند به شدت وابسته به شرايط آب و هوايي است. شما براي سفرهاي تفريحي خود به نقاط مختلف هم به طور حتم احتياج خواهيد داشت که از شرايط آب و هوايي آن منطقه اطلاع پيدا کنيد.

در اين شرايط آيا شما بايد منتظر اخبار تلويزيوني يا راديويي بمانيد تا تنها در زمان‌هاي معين بتوانند اين نياز شما را پاسخ گويند؟ مسلما جواب اين سئوال منفي است، چون با پيشرفت فناوري‌ها و نرم‌افزارهاي موجود، اين کار ساده‌تر به نظر مي‌رسد. به همين خاطر قصد داريم به شما نرم‌افزاري را معرفي کنيم که در هر زماني از شبانه‌روز بتوانيد از وضعيت آب و هوايي هر منطقه‌اي که دوست داشتيد، اطلاع پيدا کنيد.

اين نرم‌افزار YoWindow نام دارد و با حجمي کم در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

در اين نرم‌افزار اطلاعات دقيق بيش از 77000 شهر در سراسر جهان ذخيره شده است. با استفاده از اين نرم‌افزار قدرتمند شما مي‌توانيد سيستم رايانه‌اي خود را به يک ايستگاه هوايي بسيار قدرتمند تبديل کنيد. از مهم‌ترين خصوصيات اين نرم‌افزار اين است که قادر است وضعيت آب و هوايي يک منطقه را به صورت ساعتي، روزانه يا حتي هفتگي به شما گزارش دهد، اين گزارش به همراه جزئيات بسيار دقيق و حتي نقشه‌هاي جغرافيايي مناطق به طور کامل مي‌باشد.

اين نرم‌افزار مي‌تواند آب و هواي يک منطقه را به آساني تا 3 روز بعد از آن با درصد خطايي بسيار پايين پيش‌بيني کرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين در منوي اين نرم‌افزار بيش از 450 نقشه آب و هوايي از نقاط مختلف جهان وجود دارد

از ديگر ويژگي‌هاي بسيار جالب اين نرم‌افزار اين است که مي‌تواند بيش از 18 واحد مختلف آب و هوايي را به يکديگر تبديل کند. همچنين اين نرم‌افزار قادر است که گزارش‌هاي کاملي را که وضعيت آب و هوايي يک منطقه را به صورت فايل ذخيره کرده در اختيار شما قرار دهد. از ديگر ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار مي‌توان به اين مورد اشاره کرد که نرم‌افزار YoWindow، در مقايسه با ديگر نرم‌افزارهاي آب و هوا شناسي مقدار حافظه بسيار کم‌تري را اشغال مي‌کند و ظاهر آن هم از ديگر نرم‌افزارهاي مشابه آن زيباتر است.

شما مي‌توانيد پس از دريافت اين نرم‌افزار با اجراي آن از قسمت منو، گزينه Add New Station را انتخاب کرده و با استفاده از اين گزينه محل مورد نظر خود را وارد کنيد. پس از اين‌که جست‌وجو کرديد مناطقي به صورت پيش‌فرض در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

شما در يک زمان قادر خواهيد بود که حتي آب و هواي بيشتر از يک ناحيه را جست‌وجو کرده و اطلاعات آن را داشته باشيد. اين نرم‌افزار علاوه بر گزارش‌هاي آب و هوايي امکانات ديگري را هم در اختيار شما قرار خواهد داد. اين امکانات شامل در اختيار دادن قطب‌نما از طريق گزينه Compass، نمايش جزئياتي از جمله ميزان درصد رطوبت هوا و سرعت و جهت وزش باد مي‌باشد.

علاوه بر اين موارد اين نرم‌افزار داراي ابزارهاي قدرتمندي جهت بزرگنمايي نقشه مناطق مختلف و اطلاعات بسيار کاملي از انواع ابرها مي‌باشد. شما مي‌توانيد اين نرم‌افزار را از اینجا دريافت کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار