فراخوان ارسال مقاله به همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی با عنوان یادگیری الکترونیکی گامی به سوی توسعه سلامت سوم خرداد اعلام شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هدف از برگزاری این کنگره را، ارتقاء سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه، بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه آخرین نوآوری‌ها اعلام کرد.

همچنین توانمندسازی اساتید، محققان و مشتاقان یادگیری الکترونیکی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی جهت فرهنگ‌سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره است.

رضا زاده افزود: اولین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی از محققان، دانشگاهیان، دانشجویان و متخصصان حوزه یادگیری الکترونیکی و فناوری اطلاعات وارتباطات و همچنین پزشکان دعوت می‌کند تا آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه یادگیری الکترونیکی، مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید در این زمینه را با دیگر علاقمندان به اشتراک گذارند.

مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی ، کاربرد شیوه ها و فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی ، طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا، جنبه های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت،کاربرد توسعه آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت، آموزش های مداوم و خدمات شهری، ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی محورهای کنفرانس است.

علاقه مندان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس به نشانی شیراز، خیابان نشاط، سالن های کنفرانس سینا و صدرا، طبقه دوم اداره آموزش مداوم و قطب علمی آموزش الکترونیکی پیشرفته در علوم پزشکی ارسال و جهت اطلاع بیشتر به نشانی الکترونیکی http://www.sums.ac.ir/ مراجعه نمایند.

این همایش اول تا سوم آبان در شیراز برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.