کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: اصلاح‌‌طلبان را نباید با چوب فتنه راند و اگر کسی بخواهد این کار را بکند برای ما قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمدرضا باهنر در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های جمعی استان اردبیل برگزار شد، با یادآوری اینکه ما با اصلاح‌طلبان تنها اختلاف‌نظر داریم، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد اصلاح‌طلبان را با چوب فتنه براند برای ما قابل قبول نیست چرا که در درون اصلاح‌‌طلبان نیز نیروهای متعهد و دلسوز نظام هستند که هم قانون اساسی و هم رهبری را قبول دارند و باید از نیروی آنها در اداره کشور استفاده کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی داشتن سعه صدر و روحیه تعامل در اداره کشور را بسیار مهم اعلام کرد و یادآور شد: ما می‌توانستیم به فناوری 20 درصد غنی شده اورانیوم برسیم در حالی که تنها قطعنامه شورای امنیت برای ما سه بند باشد اما با اقدامات منفی برخی‌ها نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

باهنر سیاست‌های کلی نظام و کشور را طبق قانون اساسی یادآور شد و بیان داشت: مقام معظم رهبری تبیین کننده این سیاست‌ها هستند و اگر رئیس جمهور بخواهد سیاست‌های رهبری را احیا و اجرا کند در تمام شاخص‌ها باید خود را نشان دهد.

وی فرامین رهبری را واجب‌الاجرا اعلام کرد و ادامه داد: ‌برخی‌ها لفظ « آقا اجازه‌» را تنها به خاطر سلب مسئولیت از خود به کار می‌برند/س 

برچسب ها: اردبیل ، راندن ، اصلاح ، طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.