مرد نقاشي که زن صيغه اي اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است در حالي که با پرداخت ديه رضايت اولياي دم را جلب کرده است در جلسه دادگاه چگونگي ارتکاب جنايت را شرح داد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ۲۶ خرداد سال گذشته فرزندان زني ۵۵ ساله به نام زينب بعد از چند روز بي خبري به خانه او رفتند و در کمال ناباوري با جنازه مادرشان روبه رو شدند. بررسي زندگي خصوصي مقتول حاکي از آن بود وي به تنهايي زندگي مي کرده است و دو پسرش نيز گاهي به خانه اش مي رفتند.

او وضعيت خوبي نداشت تا کسي به طمع اموالش جانش را بگيرد اما برخي همسايه ها از ماه ها قبل مردي را ديده بودند که به خانه زينب رفت و آمد مي کرد. به گزارش خراسان، در حالي که مظنون ديگري جز مرد مسن شناسايي نشده بود در آخرين روز مهر همان سال مظنون تحت تعقيب به نام عنايت - ۶۴ ساله - دستگير شد.

او در همان بازجويي هاي اوليه کشتن زينب را پذيرفت و اعلام کرد زينب همسر صيغه اي اش بوده و او را به دليل اختلاف مالي کشته است. در چنين شرايطي پرونده با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد اما پيش از محاکمه پسران زينب با دريافت ديه، از قصاص قاتل مادرشان صرف نظر کردند.

در جلسه رسيدگي به اين پرونده که صبح ديروز به لحاظ جنبه عمومي جرم برگزار شد متهم گفت: مدتي قبل براي نقاشي به خانه زينب رفته بودم که او سفره دلش را برايم پهن کرد و گفت احساس تنهايي مي کند. او از من خواست صيغه اش کنم. به او گفتم که زن و بچه دارم و فقط مي توانم گاهي به او سر بزنم.

اما او همين شرايط را قبول کرد و ما صيغه ۵ ساله شديم. مدتي بعد زينب ۱۰ ميليون تومان از من قرض گرفت و گفت به شخصي بدهکار است. هنوز چند ماهي نگذشته بود که او باز هم ۱۰ ميليون تومان از من خواست و گفت چون خانه را شريک است مي خواهد بدهي اش را پرداخت کند اما اين آخرين مرتبه اي نبود که او از من پول مي خواست. يک بار ديگر هم ۵ ميليون تومان از من گرفت و گفت براي جراحي قلب عروسش نياز دارد.

قرار بود زينب اين ۲۵ ميليون تومان را به زودي پس بدهد اما روز حادثه وقتي با او در اين باره صحبت کردم گفت اصلاً به من بدهکار نيست. خيلي زود با هم درگير شديم و او با يک ساطور به طرفم حمله کرد.

من هم براي دفاع از خودم يک چاقو برداشتم و چند ضربه به شکمش زدم اما خيلي زود از کارم پشيمان شدم.

در پايان اظهارات متهم قاضي همتيار و ۴ مستشار دادگاه وارد شور شدند و قرار است به زودي رأي خود را اعلام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار