کانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: در صورت اجماع اصلاح طلبان براي تعيين کانديداي نهايي قطعا تمکين مي کنند و نظرشان را مي پذيرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که نتايج ديدار با شريعتمداري به چه مسئله‌اي ختم شد، اظهارداشت: هيچ بحثي در مورد اجماع کانديداهاي اصلاح طلب نشد.

وي در پاسخ به سئوال باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه تعدد کانديداها را در انتخابات رياست جمهوري چگونه ارزيابي مي‌کنيد، افزود: اعلام کانديداتوري افراد مختلف باعث افزايش مشارکت مردمي مي‌شود اما اگر قرار است اين تعدد کانديداتوري تا آخر روز ادامه يابد قعطا ميزان رأي کانديداها به حداقل ممکن مي‌رسد.

وي ادامه داد: تمامي جريانات سياسي انتظار دارند که در چارچوب برنامه‌هاي سياسي خود ائتلاف کنند که در نهايت با 5 الي 6 کانديدا وارد عرصه شويم.

معاون اول دوران اصلاحات در ارتباط با هزينه تبليغاتي‌اش در انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: بنده چون يزدي هستم سعي دارم هزينه حداقلي را براي تبليغات خرج کنم و از مردم تقاضاي کمک کنم و اگر چناچه پول کلاني را دريافت کردم در اختيار مراجع قانوني مي‌گذارم.

عارف در ارتباط با ادامه پرداخت يارانه‌ها از سوي خود به عنوان رئيس جمهور احتمالي آينده افزود: اجراي اين رون بايد با ارزيابي کامل تداوم يابد تا که به نفع اقشار آسيب پذير جامعه است.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري در ارتباط با اجماع اصلاح طلبان براي معرفي کانديداي نهايي در انتخابات خاطر نشان کرد: اگر از سوي اصلاح طلبان اجماعي رخ دهد قطعا نتايج اجماع را مي‌پذيرم و تمکين خواهم کرد و بايد بگويم در ديدار با شريعتمداري هيچ بحثي در مورد اجماع اصلاح طلبان صورت نگرفته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عارف ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار