مدیر کمیته امداد امام شهرستان نکا از تشکیل یک هزار و 300 پرونده اشتغالزایی برای مددجویان جویای کار این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید موسی عمادی اظهار داشت: تاکنون برای یک‌هزار و 300 نفر در نکا پرونده اشتغالزایی تشکیل شد که 900 نفر به بانک معرفی شدند و بقیه در دست اقدام است.

وی افزود: از آنجایی که یکی از سیاست‌های این نهاد توانمندسازی مددجویان است اشتغالزایی این قشر محروم در اولویت اصلی اجرای این طرح است.

عمادی با بیان اینکه تاکنون به 735 نفر وام دادیم، خاطرنشان کرد: حدود 5 میلیارد ریال از منابع بانکی و منابع امداد که از این مقدار 45 میلیارد و 761 میلیون ریال از منابع بانکی به 612 نفر و به 123 نفر مبلغ 3 میلیارد و 872 میلیون ریال از منابع امداد وام تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: منابع بانکی اختصاص یافته به افراد زیرپوشش کمیته امداد نکا از بانک‌های صادرات، ملی و ملت بوده است.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان نکا در ادامه به برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد مقدس در سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در راستای تحقق فرمایشات رهبری با توجه به مخاطبان این نهاد قطعاً به صورت ویژه در حوزه‌های مختلف به ویژه بحث مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج مددجویان وارد خواهیم شد.

عمادی خاطرنشان کرد: توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های زیرپوشش محور کاری کمیته امداد در سال حماسه اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: به منظور تحقق و عملیاتی کردن شعار امسال کمیته امداد با شعار گسترش حضور و مشارکت عمومی، توانمندسازی و سلامت خانواده‌ها و اصلاح سبک زندگی برنامه‌های خود را تعریف و اجرا می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.