شدت بارش ها در 24 ساعت آینده در استان های "گیلان"، "مازندران"، "گلستان"، "خراسان شمالی"، "شمال خراسان رضوی" و "جنوب سیستان و بلوچستان" است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت  امروز "یکشنبه 1 اردیبهشت ماه 92"  براساس نقشه های پیش یابی به سبب وجود جریانات ناپایدار تراز میانی جو، به تناوب تا روز های پایانی هفته در نیمه شمالی کشور ، در برخی ساعات رگبار باران، گاهی رعدو برق، وزش باد، در مناطق مستعد بارش تگرگ و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.



براساس این گزارش ، در سه روز آینده در بخش هایی از جنوب شرق نیز رگبار و رعدو برق به ویژه در ساعات بعدازظهر رخ خواهد داد و شدت بارش ها در 24 ساعت آینده در استان های "گیلان"، "مازندران"، "گلستان"، "خراسان شمالی"، "شمال خراسان رضوی" و "جنوب سیستان و بلوچستان" است.
لازم به ذکر است ، طی امروز وفردا وزش باد در دامنه های مرکزی و شرقی البرز، نواحی مرکزی و در سه روز آینده باد شدید همراه با گردو خاک در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود و همچنین شرق خلیج فارس و دریای عمان طی امروز وفردا مواج است.
گفتنی است ، وضعیتآب و هوای استان های "تهران" و "البرز" در ادامه وقت  امروز، نیمه ابری گاهی ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعدو برق  و وزش باد پیش بینی می شود.
برچسب ها: بارش ، باران ، سرما ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار