از عصر امروز در استان های قزوین، البرز و تهران از شدت بیشتری برخوردار است از اینرو در برخی مناطق استانهای مذکور آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز" شنبه 31 فروردین ماه 92" با ورود سامانه بارشی به کشور در نیمه شمالی کشور بارش ها تشدید می شود و گستره بارش ها به دامنه های مرکزی زاگرس نیز می رسد وسبب بارش باران گاهی با رعدو برق ،تگرگ و وزش باد در استانهای "آذربایجان غربی"، "آذربایجان شرقی" ، "زنجان" و از عصر امروز در استان های "قزوین"، "البرز" و "تهران" از شدت بیشتری برخوردار است از اینرو در برخی مناطق استانهای مذکور آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، شدت بارش ها فردا در سواحل دریای خزر در استان های "گیلان" و "مازندران" و از عصر فردا در استان های "گلستان" و "خراسان شمالی" خواهد بود همچنین فردا خلیج فارس مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز ابری و در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رعدو برق و وزش باد  پیش بینی می شود که از عصر بر میزان ناپایداری ها در این مناطق افزوده می شود./عب

برچسب ها: بارش ، باران ، تهران ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار