بارش اولین باران در فصل بهار امسال، جان تازه ای به مراتع و زراعت دیم پارس آباد دمید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ این بارندگی كه از دیشب آغاز شده و به طور متناوب همچنان ادامه دارد، طراوت خاصی به پارس آباد بخشیده و سبب شادمانی كشاورزان و دامداران و عشایر این شهرستان مرزی شده است.

ریزش باران گرچه خرسندی كشاورزان و عشایر را به دنبال داشت اما مشكلاتی را برای رفت و آمد شهروندان و عبور و مرور خودروها در سطح شهر پارس آباد به وجود آورد .

بارندگی های دیشب و امروز، موجب آبگرفتگی برخی از معابر و میدان ها و ساختمان های اداری، مسكونی و تجاری این شهر شد.

همچنین از دیروز با نفوذ یك جبهه هوای سرد، دمای این هوای این شهرستان به طور محسوسی كاهش یافته است.

افت دمای هوا به حدی است كه ساكنان این منطقه گرمسیر استان اردبیل را وادار به استفاده از البسه گرم و نصب دوباره بخاری و وسایل گرمایشی كرده و این درحالی است كه چند روز پیش به علت گرمای هوا اغلب خانواده ها بخاری ها را جمع كرده بودند.

رئیس اداره هواشناسی پارس آباد با بیان اینكه در 18ساعت گذشته بیش از نه میلی متر باران در این شهرستان باریده است، گفت: آسمان این شهرستان در حال حاضر ابری است و ریزش باران متوقف شده است .

'یوسف قاسمی' دمای فعلی هوای پارس آباد را هفت درجه بالای صفر گزارش كرد و با اعلام اینكه بارش باران از عصر روز جاری مجدداً شروع خواهد شد، افزود: براساس پیش بینی های به عمل آمده تا ظهر فردا شاهد بارش باران به صورت متناوب در این منطقه خواهیم بود./س 

برچسب ها: پارس ، آباد ، بارش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجفی
۱۹:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مرسی آقای قاسمی واقعا همه کشاورزان خوشحالند به خاطر باریدن باران